За екстремально низьких температур повітря батареї електробуса можуть втрачати до 20 - 30% ємності. Плюс до цього на опалення салону витрачається ще від 15 до 20% запасу. Тому виробники використовують спеціальну технологію нагрівання акумуляторів, а також інтелектуальну систему енергоспоживання. І тому приклад компанія Yutong, яка вирішила провести серію ходових випробувань своїх електробусів у розпал зимових морозів - Extreme Cold Challenge. І першим містом стала столиця Казахстану - Астана.
Зчленована, з низькою підогою модель Yutong E18PRO, що розрахована на 120 пасажирів, цілий день провела на маршруті при забортній температурі -25С. Машина заїхала на 350 зупинок та перевезла понад 1500 осіб. У результаті їй вдалося покрити відстань у 374 км, розрядивши до 5% ємності літій-залізо-фосфатної батареї на 563 кВт.год. Дуже добрий результат за таких погодних умов.
Зазначимо, що сьогодні в Астані працює 120 міських електробусів. Після чотирьох років експлуатації компанія Astana First Bus Electric закупила чергову партію машин - Yutong E18PRО. Для них це була перша зима, а тому й було вирішено перевірити, на що здатні новинки.
Yutong E18PRO -20? Cold Challenge will be held in Kazakhstan on January 26! How far can Yutong E18PRO travel in extreme cold weather when fully charged? Let us look forward to the wonderful performance of it!#Kazakhstan #YutongChallenge #YutongYEA #Yutongelectricbus pic.twitter.com/UrbUkUYvGU
— Yutong Bus & Coach (@YutongGlobal) January 24, 2024