Стало відомо, скільки проїде без підзарядки «гарячий» Xiaomi SU7. 1548-сильний електрокар китайського IT-гіганта обростає подробицями: SU7 з приставкою Ultra отримає тягову батарею ємністю 93,7 кВт-год, пише CarNewsChina з посиланням на дані з бази Мінпрому Китаю. Вона дозволить йому проїжджати до 630 кілометрів. Як і очікувалося, такий SU7 обійдеться недешево - 814 900 юанів (112 200 USD). Попередні замовлення вже приймаються.
У документації вказано чотири параметри - 520 кілометрів, 555, 600 і 630. При цьому батарея в усіх випадках однакова, як і маса автомобіля - 2360 кілограмів. Можливо, запас ходу варіюється залежно від шин, у які «взутий» електрокар.
Найшвидша «чотиридверка» Нюрбургрингу приводиться в рух трьома електродвигунами сімейства HyperEngine з «паливними» назвами - одним V6 і двома V8. Кожна «вісімка» розвиває 578 кінських сил і 635 Нм крутного моменту, «шістка» - 374 сили і 500 Нм. Загальна віддача досягає 1548 сил, а сукупний момент не вказано.
Така потужність дозволяє седану розганятися з місця до першої «сотні» всього за 1,98 секунди, а до другої - за 5,86. Максимальна швидкість дорівнює 350 кілометрам на годину.
За рахунок обвісу Ultra більший за SU7 у версії Max: його довжина, ширина і висота становлять 5115, 1970 і 1465 міліметрів при триметровій колісній базі. У конструкції застосовано 17 компонентів з вуглецевого волокна, але «Ультра» все одно помітно важчий за Max, яка важить 2205 кілограмів.
І екстер'єр, і салон виконані в жовто-чорній схемі. Усередині встановлено екран мультимедійної системи, що працює на чипі Qualcomm Snapdragon 8295 з «рідною» операційною системою Xiaomi - HyperOS. Також у седана є імітатор звуку ДВЗ та інтелектуальна система водіння Xiaomi Pilot з чипами Nvidia Orin X з обчислювальною потужністю 508 TOPS. Такою ж оснащений і звичайний SU7 у виконаннях Pro і Max.
Продажі екстремальної версії SU7 стартують у березні наступного року. Ймовірно, випуск електрокара буде лімітований, але поки невідомо, наскільки.