Експерти Euro NCAP протестували системи допомоги водієві популярних авто

Експерти Euro NCAP перевірили системи допомоги в BMW i5, Mercedes-Benz C-Class, Volkswagen ID.7, Volvo EC40 та BYD Atto 3. Як виявилось, результати перевірки кардинально різнилися.

Вперше перевірку систем допомоги водієві запровадили ще у 2020 році. Тоді експерти оцінювали їх роботу відповідно до двох основних аспектів: компетенція допомоги - баланс між рівнем допомоги, яку пропонує автомобіль, і ступенем, до якого система допомагає водієві залишатися залученим у процес водіння та обмеження системи; й Safety Backup - заходи, які вживаються в критичних ситуаціях, щоб уникнути зіткнення.

Однак, цього року вимоги щодо перевірки були переглянуті та розширені додатковими випробуваннями для покращення швидкісного контролю, пов'язаного з релевантністю смуги руху, особливостями дороги та місцевими небезпеками. Крім того, резервні сценарії безпеки було розширено, щоб включити уникнення мотоциклістів, пішоходів та велосипедистів.

В результаті перевірки відмінну оцінку отримали BMW i5 та Mercedes-Benz C-Class. Їх системи були оцінені як «дуже добре». В тесті Safety Backup модель від Mercedes-Benz отримала особливо високу оцінку за те, що автомобіль рухається до узбіччя та виконує контрольовану зупинку, якщо водій не реагує на сигнали системи.

Водночас Volkswagen ID.7 та Volvo XC40 отримали загальну оцінку «Добре», тоді, як систему BYD Atto 3 визнали «не рекомендованою», через те що функція розпізнавання дорожніх знаків неправильно інтерпретувала їх, а в Safety Backup автомобіль не досяг мінімальних стандартів, зокрема через загальну низьку роботу адаптивного круїз-контролю проти нерухомих транспортних засобів і відсутність дій у випадку, якщо водій не реагує, залишаючи його напризволяще ніяк не зменшуючи швидкість руху.

Источник: 24tv.ua
Фото: Euro NCAP
28.10.2024
#краш-тести