TVR Scamander - унікальний прототип амфібії від британського виробника спортивних автомобілів, який має три сидіння та розсувний купол.
TVR має багату історію виробництва приголомшливих британських спортивних автомобілів. Але не все, створене компанією, призначалося для треку. На початку 2000-х років власник TVR Пітер Вілер задумався про автомобіль-амфібію, здатний виконувати безліч ролей. У новому відео від Harry's Garage зафіксовано, як єдиний існуючий прототип Scamander заводиться і їде вперше за більш ніж десять років.
За словами сина Вілера Джо, востаннє Scamander запускав у 2012 чи 2013 роках. Час зазвичай недоброзичливий навіть до найнадійніших автомобілів, які не рухалися, але автомобіль-амфібія, здається, майже не постраждав.
3,0-літровий двигун V6 виробництва Ford запускається без вагань. Покажчики повороту, гальма та склоочисник також працюють, а купол відкривається та закривається без проблем. Одна з камер заднього виду також працює, але цифровий екран приладової панелі потрібно полагодити. Перед тим, як його знову можна буде використовувати на дорогах, він потребує доопрацювання, а короткий тест-драйв виявив можливу проблему десь у трансмісії.
Можна було б подумати, що чудова машина, здатна топтатися по воді, матиме повний привід, але Вілер залишив Scamander двоколісним приводом, щоб заощадити вагу, з автоматичною коробкою передач, що передає потужність.
Кабіна тримісна, посередині сидить водій. Двигун знаходиться безпосередньо позаду салону, відокремленого тонкою знімною кришкою. Два пасажирські сидіння складаються, щоб перенести носилки, а кермо повертається, щоб допомогти водієві сідати та виходити з незграбної машини, яка виглядає майже як жук.
Здавалося б, машина-звір, здатна пересуватися по воді, повинна мати повний привід, але Вілер залишив Scamander двоколісним, щоб заощадити вагу, з автоматичною коробкою передач, що розподіляє потужність.
Кабіна має три сидіння, водій сидить посередині. Двигун знаходиться безпосередньо за пасажирським відсіком, відокремлений тонкою знімною кришкою. Два пасажирських сидіння складаються для перевезення носилок, а кермо відкидається вгору, щоб допомогти водієві сідати і виходити з незграбної машини, яка виглядає майже як жук.
Уілер продав TVR у 2005 році, не завершивши роботу над Scamander, але продовжував працювати над ним до самої смерті у 2009 році. Сподіваємось, що його син зможе підготувати його до дороги в найближчому майбутньому.