Дивні тягачі Ro-Ro з половиною кабіни стали електричними

Volvo Penta об'єдналася з інженерами портового транспорту та обладнання компанії MOL для розробки перспективних електричних тягачів RoRo 4x4. Результати навіть у такому специфічному сегменті транспорту не забарилися.

Згідно з класифікацією, вантажні тягачі Ro-Ro для терміналів, логістичних центрів чи товарних залізничних станцій є потужними тракторами класу 8 з великим крутним моментом. Вони спеціально сконструйовані для роботи з екстремальним корисним навантаженням у будь-яких погодних умовах та при стабільно високому перевантаженні.

Оскільки термінали мають коротке плече доставлення, то такий тягач здатний за одну зміну перемістити до сотні причепів Ro-Ro, повідомляється на сайті Volvo Penta. Зазвичай такі тягачі працюють цілодобово у три зміни.

Для електричних тягачів розроблені електродвигуни з високим крутним моментом, які не потребують обслуговування. Електродвигуни останнього покоління стали ідеальним варіантом для повнопривідної трансмісії. Розробка для стратегічного європейського транспортного вузла порту Гент має забезпечити вантажівцям додаткове зчеплення на потенційно мокрих та слизьких пандусах.

«Технічний прогрес, досягнутий завдяки нашій співпраці з Volvo Penta у створенні повністю електричного термінального тягача 44 RME225, демонструє наші зусилля щодо розширення асортименту нових транспортних засобів без шкідливих викидів, спеціально для суворих потреб великовантажного портового обладнання. Ми гарантуємо, що він працює надійно, ефективно та результативно в реальних робочих сценаріях», - говорить Конрад Верпланке, інженер з продажу MOL.

Нова вантажівка обладнана повністю електричною трансмісією Volvo Penta, що складається з трьох акумуляторних блоків загальною потужністю 270 кВт-год встановленої енергії, коробки передач EPT802 і двох приводних двигунів потужністю 200 кВт (по одному на кожну вісь). Окремий двигун потужністю 50 кВт живить гідравлічну систему вантажівки та сідло.

Також розроблено технологію зарядки. Виробник запропонував єдиний тип зарядного пристрою, який може обслуговувати не лише тягачі терміналів, але й будь-яке інше обладнання та транспортні засоби Volvo, що заходять в порт. Цей підхід свідчить про більшу стандартизацію запчастин та інтеграцію автопарку, які намагаються задовольнити майбутні потреби інфраструктури сайту протягом наступних п'яти, десяти чи більше років. Це означає менші витрати та, можливо, більший час безвідмовної роботи.

«Цінність електрифікації виходить за рамки початкових інвестицій у технології. Повністю електричний трактор відповідає своїм дизельним аналогам за продуктивністю, з потенційно вищими темпами прискорення та доступним крутним моментом на моделі RME225. Успіх залежить від забезпечення чудової продуктивності та оптимізації загальної вартості володіння», - пояснює регіональний менеджер з продажу Volvo Penta, Єрун Овервельде.

Источник: 24tv.ua
Фото: Volvo Penta
08.06.2024
#volvo#комерційний транспорт