Презентація нового кросовера Volkswagen Tera, орієнтованого передусім на бразильський ринок, відбулася ще три місяці тому, однак офіційний конфігуратор став доступним лише зараз. Ввечері 5 червня дилери розпочали прийом попередніх замовлень, і менш ніж за годину, а саме за 50 хвилин, було зарезервовано 12 тисяч автомобілів. Причому попит здебільшого припав не на базові версії, а на максимально оснащені модифікації з 6-ступеневою автоматичною коробкою передач, що свідчить про високий інтерес до більш комфортного та технологічного оснащення навіть серед покупців «бюджетного» сегмента.
Ще в березні Volkswagen презентував добре укомплектовані версії Tera з двоколірним забарвленням кузова, легкосплавними дисками, клімат-контролем, турбомотором об'ємом 1.0 літр потужністю 116 кінських сил і класичним гідромеханічним «автоматом» Aisin. Саме ці варіанти викликали особливий ажіотаж серед бразильських споживачів. Водночас виробник не став приховувати вигляд базової комплектації з атмосферним двигуном об'ємом 1.0 літр на 84 кінські сили та 5-ступеневою механічною коробкою передач, що свідчить про відкриту маркетингову стратегію компанії.
У стартовій комплектації Volkswagen Tera коштує 103 990 бразильських реалів, що еквівалентно приблизно 19 тисячам доларів США. За ці кошти покупець отримує автомобіль з 15-дюймовими штампованими дисками, однотонним чорним салоном і, водночас, досить гідним набором обладнання: 8-дюймову цифрову панель приладів, круїз-контроль, світлодіодну головну оптику, систему екстреного автоматичного гальмування та мультимедійну систему з 10,1-дюймовим сенсорним екраном. Також у цій версії передбачено кондиціонер, який, щоправда, за конструкцією й дизайном нагадує блок управління, який застосовувався ще три десятиліття тому.
Найдорожча версія Volkswagen Tera оцінюється в 142 290 реалів або приблизно 25 тисяч доларів США. У цьому варіанті покупець отримує турбований двигун, коробку передач Aisin, систему безключового доступу, запуск двигуна кнопкою, клімат-контроль замість базового кондиціонера, збільшену до 10,25 дюйма цифрову панель приладів, бездротову зарядку для мобільних пристроїв, а також системи утримання в смузі руху та контролю сліпих зон, що значно підвищують рівень безпеки.
Поки що Volkswagen Tera доступний виключно на бразильському ринку, однак компанія підтверджує, що модель має глобальні амбіції. Новинка створена на базі Volkswagen Polo й орієнтована на ринки більш ніж двадцяти країн. Основним регіоном збуту стане Південна Америка, але також розглядається можливість виходу на ринки Африки та Азії. Водночас конкретних підтверджень щодо термінів і напрямків експорту наразі немає.