Після того як китайські автовиробники впевнено закріпили свої позиції на західних ринках, пропонуючи доступні пікапи, позашляховики й електромобілі, вони почали активно опановувати ще одну перспективну нішу - кемпери. За останнє десятиліття саме Австралія стала одним із найяскравіших прикладів стрімкого зростання інтересу до подорожей на власних колесах: дедалі більше людей обирають пересувні будинки, щоб вирушати на природу у власному ритмі та без обмежень.
І саме під цей запит китайський бренд LDV представив новий кемпер Deliver 9, що від початку був розроблений як повноцінне «готове рішення» для життя в дорозі та одразу привернув увагу місцевої публіки завдяки головному аргументу - ціні, майже вдвічі нижчій за Volkswagen Crafter Kampervan.
Кемпер побудований на довгобазній версії фургона LDV Deliver 9 із високим дахом. Його габарити вражають: довжина становить 5940 мм, висота - 2925 мм. Візуально авто виділяється масивною сірою графікою з червоними акцентами, великим висувним тентом з боку пасажира та помітним кондиціонером на даху. Завдяки такому оформленню Deliver 9 справляє солідне враження навіть у порівнянні з дорожчими європейськими суперниками.
Всередині відкривається цілком облаштована мікроквартира: за великими розсувними дверима, оснащеними електричною підніжкою та москітною шторкою, розміщена повноцінна кухня з індукційною плитою, раковиною, мікрохвильовою піччю, холодильником і морозильною камерою. Поруч - компактна ванна кімната з душем, а для спекотних днів передбачений і зовнішній душ. Передні сидіння можуть повертатися до салону, формуючи обідню зону разом із відкидним столиком та невеликим диваном, а у задній частині встановлено швидкорозкладне двоспальне ліжко, яке можна зібрати менш ніж за хвилину, не перекриваючи вихід через задні двері. Місця для ночівлі тут передбачено саме для двох, адже другого повноцінного спального рівня в конструкції не передбачено.
Кемпер повністю підготовлений до автономних зупинок: для живлення бортової техніки встановлена літій-іонна батарея на 2,56 кВт-год та сонячна панель потужністю 190 Вт, а для запасів води передбачено два баки об'ємом по 100 літрів - для прісної та сірої води - і окремий 16-літровий бак для стічних відходів. Це дозволяє мандрівникам залишатися в автономному режимі тривалий час, не залежачи від кемпінгової інфраструктури.
Під капотом працює 2,0-літровий турбодизель потужністю 145 к.с. і 375 Нм крутного моменту, що передає тягу на задню вісь через 6-ступенчастий автомат. Паливний бак місткістю 80 літрів забезпечує достатній запас ходу для далеких подорожей. А для тих, хто подорожує з додатковим спорядженням, важливим аргументом стане буксирувальна здатність у 2,8 тонни - показник, який дозволяє без проблем перевозити човни чи важкі причепи.
Саме ціна стала вирішальним чинником, завдяки якому Deliver 9 одразу привернув увагу потенційних покупців. У Австралії кемпер оцінили від AU$89 990, що еквівалентно приблизно US$58 700. Це майже удвічі дешевше за VW Crafter Kampervan, який стартує з AU$157 990 (US$102 700) без урахування дорожніх витрат. З урахуванням цих націнок європейський конкурент у підсумку коштує більш ніж удвічі дорожче за новинку від LDV, що відкриває для бренда доступ до значно ширшої, раніше недосяжної аудиторії.
Генеральний менеджер LDV Australia Дінеш Чіннаппа зазначив, що інтерес до кемперів в країні продовжує невпинно зростати, оскільки все більше австралійців прагнуть подорожувати вільно та незалежно. За його словами, Deliver 9 створений як повністю готовий продукт, укомплектований всім необхідним для подорожі, і покупець може буквально виїжджати з салону прямо в дорогу. Компанія розглядає цю модель як інструмент розширення ринку та залучення нових клієнтів, для яких вартість є ключовим фактором.