Виробник комерційних автомобілів Daimler Truck у четвер запустив бренд електричних вантажівок середньої вантажопідйомності Rizon для ринку США, прагнучи конкурувати з Isuzu Motors Ltd та Toyota Motor Corp.
Виробники вантажівок давно очікували переходу на електромобілі з нижчими витратами на технічне обслуговування, але впровадження було повільним через вищу закупівельну ціну та відсутність належної зарядної інфраструктури.
Rizon запропонує вантажівки класу 4 і 5 з технологією літій-залізо-фосфатних акумуляторів і розпочне виробництво у третьому кварталі 2023 року, заявив Андреас Дойшле, глобальний глава Rizon. За словами представника компанії, продажі стартують у четвертому кварталі за ексклюзивною угодою з Velocity Vehicle Group.
Карл Деппен, голова Daimler Truck Asia, сказав, що закупівельні ціни на деякі автомобілі, що отримали різні субсидії, знижуються, а інтерес до акумуляторних електромобілів (BEV) зростає завдяки їх безшумності та комфорту порівняно з дизельними вантажівками.
Агентство з охорони навколишнього середовища США (EPA) цього місяця запропонувало різко скоротити викиди нових легкових та вантажних автомобілів до 2032 року, що, за його словами, може означати, що дві третини нових автомобілів будуть електричними протягом десятиліття.
За прогнозами, суворіші правила для автомобілів середньої вантажопідйомності скоротять викиди на 44% порівняно з 2026 роком.
Залежно від варіанта батареї вантажівки Rizon пропонуватимуть запас ходу від 121 до 177 км. Компанія заявила, що орієнтуватиметься на клієнтів, які займаються міською роздрібною логістикою, доставкою останньої милі та муніципальними роботами.