Daimler ділиться своїми технологіями для створення водневих машин

Цього тижня компанії Daimler Truck і Linde Engineering представили sLH2 - спільно розроблену технологію дозаправки для переохолодженого рідкого водню, і вони зробили цю технологію вільно доступною для всіх.

Інженери Daimler і Linde спільно розробили sLH2 - новий процес обробки та зберігання переохолодженого рідкого водню - підхід, який забезпечує вищу щільність зберігання водню, швидшу заправку та кращу енергоефективність, ніж газоподібний водень. Зазначається, що sLH2 може «робити» все це за менші гроші, ніж «звичайні» водневі рішення.

У порівнянні зі звичайною технологією заправки рідким воднем, у новому процесі використовується новий інноваційний насос для підвищення тиску рідкого водню. За допомогою цього методу водень стає переохолодженим. Водень у такому стані сприяє дуже надійному процесу заправки, який також зводить до мінімуму втрати енергії під час заправки.

Водночас потужність заправки збільшена до нового рівня. Пілотна АЗС має продуктивність 400 кг рідкого водню на годину. У порівнянні зі звичайними концепціями заправки рідким або газоподібним воднем, sLH2 є значно простішим, але забезпечує підвищену продуктивність.

Нова розробка - це величезний крок до того, щоб зробити водень більш практичною альтернативою дизельному паливу у сфері комерційних перевезень, адже для 1000 км запасу ходу треба 80 кг водню, який можна закачати менш ніж за 15 хвилин.

Источник: Autogeek
Фото: Daimler Truck
13.02.2024
#технології#комерційний транспорт