Toyota Motor Corporation представила електровен, розроблений маркою Daihatsu, яка їй належить - Hijet Cargo BEV. Новинка класу кей-кар розроблена за участю Suzuki.
Презентація прототипу відбулася на спеціальному заході, організованому Японською асоціацією автовиробників під час саміту G7 у Хіросімі. Він побудований на нинішньому поколінні Daihatsu Hijet, яке дебютувало у грудні 2021 року. А на його основі крім Hijet Cargo BEV побудують Toyota Pixis Van та Suzuki Every.
Зовні електричний Hijet Cargo практично повністю повторює «паливну» модель. Винятки - зарядний порт у передньому бампері та відсутність патрубків вихлопної системи.
Габаритна довжина електровена - 3395 мм, ширина - 1475 мм, висота - 1890 мм. Розмір колісної бази - 2450 мм. Вантажопідйомність - 350 кг.
Усі три моделі укомплектують «спільно розробленою системою BEV». Подробиць про неї компанії не надали, але запас ходу обіцяно на рівні 200 км. Надалі на базі платформи DNGA побудують цілу низку електрифікованих моделей, включаючи аналогічну конверсію еквівалентного пасажирського мінівену.
Серійний Daihatsu Hijet Cargo BEV та його «двійники» від Toyota та Suzuki дебютую до кінця 2023 року. Як версії з ДВЗ, електричні аналоги випускатимуть на заводі Daihatsu. На ринку електровени конкуруватимуть з Mitsubishi Minicab MiEV та новою електричною Honda N-Van.