Continental разом із Swarovski Mobility розробляють адаптивний кристалічний дисплей - Crystal Center Display. Як заявляється, завдяки технології Micro-LED (світловипромінюючим діодам) він забезпечить «безпрецедентний рівень яскравості».
Поки це лише концепція, яка демонструє як далеко можуть зайти технології. Сама поверхня кристала тривимірна, з гранями, створеними за допомогою спеціальних методів шліфування, аналогічних тим, що використовуються для різання скла. Створене за допомогою мікросвітлодіодів зображення «плаває» усередині кристалу. Це дозволяє бачити крізь екран.
Як заявляють у Continental, концепт дисплея має продемонструвати сенсорні функції кристалічної поверхні та можливості його адаптації до людино-машинного інтерфейсу окремого клієнта. Зі слів розробників, «плаваючі» візуальні ефекти дозволяють «глибоку інтеграцію» помічників на базі штучного інтелекту. Наприклад, голографічного гуманоїда. Взаємодія з ним не порівняна з Siri від Apple, яка більше нагадує краплю, що обертається.
Технологія Micro-LED стала однією з найяскравіших подій CES 2024, де її можливості продемонструвала компанія Samsung. На виставку у Лас-Вегасі вона привезла свій надяскравий прозорий екран телевізора високої чіткості. У майбутньому дизайнери, ймовірно, знайдуть безліч спосіб застосування екранів Micro-LED в салонах автомобілів. Наприклад, як панель приладів, проєкційний екран або розважальний дисплей для задніх пасажирів.
Дисплеї Micro-LED значно відрізняються від існуючих світлодіодних екранів. Діоди, що використовуються в них, випромінюють кольорове світло безпосередньо для формування зображення, а не підсвічують РК-фільтри, які фактично створюють зображення.
На кожен піксель зображення припадає по три мікро-світлодіоди, що забезпечує чітку картинку. Крім того, на відміну від складених з органічних молекул світловипромінюючих OLED-компонентів, вони не розкладаються.
До появи цієї технології у салонах автомобілів ще далеко. Ймовірно, спочатку вона вийде на ринок у вигляді величезних екранів, наприклад, рекламних. Невеликі мікросвітлодіодні екрани коштуватимуть на багато дорожче за нинішні. А це ще одна перешкода на їхньому шляху до салонів серійних автомобілів.