Stellantis поширює технології м'якого гібриду на добре знайомі моделі. Citroen C4 і C4 X отримали новий 1,2-літровий трициліндровий двигун. У компанії стверджують, що 40 відсотків його деталей нові.
Невеликий синхронний електродвигун із постійним магнітом інтегрований у корпус нової шестиступінчастої автоматичної коробки передач (e-DCS6) разом із інвертором та блоком керування. Електромотор живиться від літій-іонної батареї ємністю 432 Вт.год, яка встановлена під сидінням водія і заряджається за допомогою рекуперативного гальмування.
Електродвигун видає до 28 к.с. і 55 Нм крутного моменту, але він може надавати лише 12 к.с. для прискорення. На щастя, бензиновий 1.2 PureTech має 134 к.с. і 230 Нм крутного моменту. Незважаючи на те, що це м'який гібрид,
Citroen стверджує, що C4 і C4 X можуть їздити в електричному режимі до 50% часу в місті. У результаті гібридні машини витрачають на 20 відсотків менше палива порівняно з неелектрифікованими версіями 1.2 PureTech 130, водночас викидаючи на 20 відсотків менше CO2.
За даними французького автовиробника, електромобілі становлять 25 відсотків продажів лінійки C4 і 35 відсотків продажів C4 X в Європі, що свідчить про те, що покупці люблять електрифікацію - принаймні, щодо цієї конкретної моделі.
Нові версії C4 і C4 X вже доступні для замовлення, перші поставки очікуються навесні 2024 року. Стартова ціна на Citroen C4 Hybrid 136 в Європі становить 33 200 євро.