Компанія Сhery самостійно провела краш-тест за європейською системою, розбивши свій флагманський кросовер об бар'єр на швидкості 60 кілометрів на годину. У Chery заявили, що бічне зіткнення - найпоширеніший тип ДТП, при цьому вважається, що саме збоку автомобілі найменш захищені через невеликий буферний простір. Однак Tiggo 9 з цим випробуванням впорався.
У краш-тесті за методикою EuroNCAP брав участь Tiggo 9, обладнаний десятьма подушками безпеки і системою автоматичного виклику екстрених служб. Під час зіткнення всі ейрбеги спрацювали штатно в перші ж кілька мілісекунд, створивши бар'єр між водієм, пасажиром і дверима.
«При бічному ударі спрацьовує вперше впроваджена в цій моделі центральна подушка безпеки, що захищає від травм, які можуть виникнути під час зіткнення переднього пасажира і водія», - розповіли в Сhery.
Передні, середні та задні стійки витримали навантаження і «забезпечили достатньо простору для виживання водія та пасажирів», заявили в Сhery. Двері з протилежного боку автомобіля зберегли працездатність, а паливний бак зовсім не зазнав пошкоджень.
Силова структура Chery Tiggo 9 на 85 відсотків складається з високоміцної сталі і у нього посилена конструкція кузова. Після зіткнення з бар'єром кросовер зберіг функціональність, двері відчинялися без зусиль, у паливній системі не було виявлено витоків.
Що стосується функції аварійного виклику, то вона автоматично спрацювала одразу після зіткнення, передавши екстреним службам інформацію про місцезнаходження автомобіля і характер аварії.