CATL представила нову конструкцію акумуляторної батареї для електричних вантажівок

CATL представила нову акумуляторну технологію під назвою MTB (Module to Bracket) для важких електричних вантажівок. За даними CATL, технологія MTB інтегрує акумуляторний модуль безпосередньо в шасі автомобіля, що дозволяє збільшити використання акумуляторної системи на 40% та знизити вагу на 10%.

Подібно до акумулятора Qilin для ринку легкових автомобілів, представленого CATL у червні, китайська група з виробництва акумуляторів зараз демонструє нове акумуляторне рішення для важких електричних вантажівок. У обох випадках за інновації стоїть не хімія, а структура батареї. Акумулятор Qilin є концепцією «комірка-в-упаковку», в той час як акумулятор для вантажівки є концепцією «модуль-кронштейн». В останньому рішенні пряме встановлення модулів у шасі вантажівки не тільки збільшує коефіцієнт використання системи та знижує вагу, але й знижує центр тяжіння автомобіля на 21 відсоток.

CATL також надає такі дані: Акумуляторні блоки з технологією MTB можуть досягати густини енергії 170 Вт.год/кг або 305 Вт.год/л, мати термін служби 10 років або 10 000 циклів і підтримувати потужність від 140 до 600 кВт.год. Компанія вказує діапазон робочих температур від -35 до 65 градусів за Цельсієм.

На відміну від батареї типу «комірка-в-пакет», яка вперше використовуватиметься в Zeekr 009 як стандартна з 2023 року, CATL поєднує в собі технологію MTB для вантажівок із системою заміни батареї. У будь-якому випадку компанія наголошує, що рішення підходить для електрифікації вантажних автомобілів та будівельної техніки, в яких можна встановити змінні акумулятори. Крім того, технологія тепер має бути протестована «спочатку в проекті заміни батареї Qiyuan Core Power», згідно із заявою компанії. Qiyuan Core Power є дочірньою компанією State Power Investment Corporation, однією з п'яти провідних компаній з виробництва електроенергії у Китаї.

Источник: UA-electro
20.09.2022
#електромобілі#технології#комерційний транспорт