Китайські машини не хочуть страхувати в Європі через складнощі з ремонтом. Як пише видання Auto Express, іноді автомобілі з Піднебесної списують у «тотал» через усілякі дрібниці, хоча моделі американських або європейських марок з аналогічними пошкодженнями легко ремонтуються. Марки з Китаю страждають хронічними недопоставками запчастин. Але ще більше проблем доставляє відсутність чітких інструкцій з ремонту.
Покупці китайських автомобілів у Великій Британії зіткнулися з несподіваною проблемою: місцеві страхові компанії відмовляють їм в укладанні договорів або встановлюють непомірно високі страхові премії.
Страховиків відлякують проблеми з постачанням запчастин, але ще більше - відсутність чітких інструкцій з ремонту. Непоодинокі випадки автомобілі списують у «тотал» тільки тому, що для ремонту, навіть несуттєвого, немає необхідних деталей, тому що вони взагалі не передбачені.
Британський ринок страхування автомобілів виходить з положення, що будь-який ремонт здійснюватиметься за стандартами виробника. Однак для більшості китайських моделей відсутні навіть елементарні описи, як і що потрібно робити в тому чи іншому випадку. У Китаї вони й не потрібні, оскільки проблему частково вирішує низька вартість робочої сили. Наприклад, при ударі збоку змінюють всю боковину повністю, хоча в Європі це буде просто невигідно і машину відправлять в брухт.
Ба більше, проблеми є не тільки у китайських марок, які нещодавно вийшли на європейський ринок, але й навіть у споконвічно британської MG, яка з 2005 року належить концерну SAIC. На деяких її моделях незрозуміло, як зробити розвал-сходження, а для інших складно знайти запчастини.
Втім, нові гравці все ж вчаться на помилках попередників. В Omoda, яка ось-ось вийде на ринок Великобританії з кросовером 5, вирішили спочатку поспілкуватись з представниками сервісних центрів та страховиками. В результаті компанія розробила логістичний план, в якому прописала постійну наявність запасних батарей та доступність інших деталей протягом 48 годин.