Асоціація Latin NCAP випробувала модель Citroen C3 Aircross для ринку Бразилії. Такий кросовер коштує близько 20 тисяч доларів в еквіваленті, але безпека дуже низька: у фронтальному і бічному краш-тесті Citroen не набрав жодної зірки!
Випробовувати французький автомобіль ударом об стовп навіть не стали, адже шторок безпеки і бічних аірбегів у початковій комплектації немає.
Citroen C3 Aircross для Бразилії радикально відрізняється від однойменної європейської версії, а порівняно з аналогом для Індії було спрощено оснащення. Замість шести подушок безпеки встановлено лише дві.
Краш-тести виявили проблеми з поганим захистом шиї, слабким захистом грудей, а під час бічного удару візок виявився сильно втиснутим у салон.
Захист дорослих пасажирів оцінено в 33%, безпеку дітей у дитячих кріслах - 11%, за системами безпеки кросовер набрав 35%, а найкраще справи йдуть з імітацією зіткнення з пішоходом: тут Citroen C3 Aircross удостоївся 50%.
Проте генеральний секретар Latin NCAP Алехандро Фурас розкритикував Stellantis: на його думку, інженери чудово знають, як поліпшити безпеку, але корпорація йде в іншому напрямку [зниження собівартості]. Бюджетний і небезпечний автомобіль - аж ніяк не синоніми.