Brabus покращив топ-версії нового Mercedes-Benz C-Class

Німецьке ательє Brabus покращило негібридні топ-версії нового Mercedes-Benz C-Клас. Для «трисотих» модифікацій з бензиновими та дизельними турбомоторами запропонований пакет доробок, який включає чіп-тюнінг, заниження підвіски, заміну колісних дисків, вихлопної системи, аеродинамічного обвісу і декоративних елементів. Результат продемонстрували на прикладі дизельного універсала Brabus D30 та бензинового седана Brabus B30.

Нові C-Клас в інтерпретації Brabus зовні найпростіше відризнити по бамперам з діодними денними ходовими вогнями в зоні повітрозабірників, розвиненим переднім спліттерам, фірмовим легкосплавним дискам Brabus Monobloc Z розмірністю 18, 19 або 20 дюймів, а також по парі «двохволок» вихлопу в дусі заводської AMG-версії.

Усередині з'явилися оригінальні килимки для підлоги, «брендовані» накладки на порогах і педалях, а за бажанням салон можна перешити перфорованою шкірою і алькантарою.

Втручання в технічну начинку стосується в тому числі і підвіски - спортивні пружини зменшують дорожній просвіт на 20-30 міліметрів і сприяють поліпшенню керованості.

Бензиновий Mercedes-Benz C 300 4Matic після втручання Brabus розвиває 300 кінських сил та 450 Нм, тобто збільшення становить 42 кінські сили та 50 Нм. Розгін з місця до 100 кілометрів на годину демонстраційного седана B30 займає 5,8 секунди.

Дизельний Mercedes-Benz C 300 d після прошивки видає 310 кінських сил і 600 Нм, тобто збільшення становить 45 кінських сил і 50 Нм. Заднеприводний універсал виявляється навіть швидшим - перша «сотня» підкорюється за 5,6 секунди.

Звичайно, «заряджені» компанією Brabus седани та універсали не можуть посперечатись з гібридними моделями від AMG. Вже доступні до замовлення Mercedes-AMG C 43 розвивають 408 кінських сил і 500 Нм моменту, а на підході інфернальний чотирициліндровий гібрид AMG C 63 потужністю під 700 кінських сил.

Источник: Brabus
04.07.2022
#mercedes#тюнінг