BP не бачить майбутнього у водневих автомобілях

Незважаючи на те, що BP є одним з найбільших інвесторів у водневий бізнес, нафтова компанія не бачить майбутнього для використання водню в автомобілях. BP оцінює ринковий потенціал для автомобілів, що працюють на водні H2, як практично нульовий як у 2035, так і в 2050 роках.

Згідно з прогнозом BP, до середини століття понад 70 відсотків автомобілів, ймовірно, живитимуться виключно від акумуляторів, а решта все ще працюватимуть на викопному паливі. «Енергетичний прогноз BP 2023» включає в себе переважно нафтопродукти і лише невелику кількість біопалива та природного газу. Синтетичні види палива не згадуються.

Навіть якщо майбутнє бачення «Net Zero» з чистими нульовими викидами не буде досягнуто, паливні елементи в легкових автомобілях не відіграють жодної ролі в подальших сценаріях. Навіть якщо буде досягнуто скорочення викидів CO2 лише на 30 або 75 відсотків, згідно з прогнозом BP, це буде зроблено за рахунок електромобілів та двигунів на викопних видах палива. В обох сценаріях частка водневих автомобілів у 2035 році дорівнює нулю, на 2050 рік передбачається ніша від 0,3 до 0,6 відсотка частки ринку.

У своїх водневих планах - зокрема, BP хоче виробляти від 500 000 до 700 000 тонн «переважно» зеленого водню на рік до 2030 року - компанія в першу чергу націлена на «процеси, які важко електрифікувати». Іншими словами, сталеливарна та хімічна промисловість або власні нафтопереробні заводи. У транспортному секторі потенційними споживачами водню BP бачить судноплавство та авіацію. А якщо на дорогах, то у великовантажному транспорті.

Источник: Electrive
16.07.2023
#бензин