Bosch навчив роботів паркувати та заряджати електромобіль

Нещодавно компанія Bosch оприлюднила оновлену інформацію про свою програму автоматизованого паркування автомобілів та заряджання електромобілів. Співпрацюючи з дочірньою компанією Volkswagen і фахівцем з програмного забезпечення Cariad, вона розробляє систему, яка поєднує роботизовані зарядні пристрої з паркувальниками, щоб усунути клопоти, пов'язані з пошуком місця для паркування в місті та заправкою акумулятора електромобіля.

Виступаючи нещодавно на технічній виставці CES у Лас-Вегасі, член правління Bosch Таня Рюкерт пояснила, що електрифікація зараз є основною частиною роботи Bosch, і вона вважає, що зарядка електромобілів продовжує залишатися «каменем спотикання» у шляху до їхнього поширення. Автоматизована система зарядки valet поєднує в собі функцію паркування без водія з роботами-зарядниками, які виконують роботу за водія.

Рюкерт описує систему як автоматизований спосіб заряджання електромобіля, а також вирішує іншу проблему, яка іноді виникає з громадськими зарядними пристроями: електромобілі перевантажують зарядні станції, залишаючись підключеними ще довго після того, як автомобіль повністю заряджений.

З системою Bosch водій приїжджає на автостоянку, вистрибує з машини, натискає кнопку в телефонному додатку, а автоматизована система робить все інше. Автомобіль заїжджає на порожній паркувальний майданчик разом із зарядним роботом, який відкриває зарядний люк і під'єднується до електромережі.

Коли автомобіль заряджається до потрібного рівня, робот від'єднується від мережі, і машина від'їжджає на вільне місце для паркування, залишаючи робот вільним для наступного клієнта.

Система вийшла за рамки ранньої експериментальної стадії, і автоматизовану паркувальну систему було схвалено для комерційного використання у 2022 році. Комбінована система паркування та зарядки також не потребує новозбудованих паркінгів.

Роботи призначені для розгортання в існуючих паркінгах, які вже мають автоматизоване паркування, або в місцях, де вся система встановлюється вперше. Автоматизоване паркування вже 12 місяців працює на парковці аеропорту Штутгарта і вважається першою в світі послугою автономного паркування четвертого рівня.

Автоматизована система оплати послуг паркувальників випробовується на парковці для співробітників компанії Cariad в Інгольштадті та в паркінгу компанії Bosch у Людвігсбурзі. Bosch вважає, що покращення зручності - це спосіб підвищити привабливість електромобілів, і на більш тонкому рівні компанія також інвестує в технологію карбіду кремнію.

Перехід на менш енергоємні чіпи з карбіду кремнію в електромобілях може збільшити запас ходу в середньому на 6%, що допоможе зменшити ще один бар'єр на шляху поширення електромобілів: занепокоєння щодо дальності ходу.

Источник: Autocar
10.02.2024
#електромобілі#технології