У бесіді з журналом Car керівник суббренду Міхаель Шібе дав зрозуміти, що перехід на гібридну систему на основі «турбочетвірки», що заряджається, не був прийнятий деякими покупцями.
«Безсумнівно, ми втратили клієнтів, які захоплюються V8», - заявив бос Mercedes-AMG.
Однак Шибе наполягає, що вибір силової установки актуального AMG C 63 був правильним.
Міхаель Шибе назвав C 63 «дуже важливим автомобілем у портфоліо». Фахівець заявив, що в ньому використані новітні технології з «Формули-1». Скромні продажі супергібрида функціонер пояснює просто: на його думку, Mercedes-AMG не зміг правильно пояснити технологію продавцям і клієнтам, упустив можливість справити потрібне перше враження.
Стратегію суббренда з Аффальтербаха коротко пояснюють прагненням не складати всі яйця в один кошик. У портфоліо будуть усі види трансмісій: від «чистого» ДВЗ і гібрида до електромобілів. Однак майбутнє Mercedes-AMG не пов'язують із ДВЗ: Міхаель Шибе впевнений, що темпи переходу на електротягу зменшувати не потрібно, і у високопродуктивних машин у майбутньому не буде бензинових агрегатів.
«Нова технологія відкриває для нас масу можливостей. Можна робити багато нового, що сьогодні неможливо з двигуном внутрішнього згоряння», - заявив бос Mercedes-AMG.
Цікаво, що три місяці тому Міхаель Шибе стверджував, що клієнти зовсім не помітять заміни V8 на електротягу.