Керівник відділу розробок М-підрозділу Дірк Хеккер повідомив CarScoops, що наступне покоління «емки» отримає силову установку з 48-вольтовим стартер-генератором.
Новий BMW M3 збереже рядний шестициліндровий 3,0-літровий турбомотор, а ставка на помірний гібрид означає, що проблем із зайвою вагою, за які критикували актуальний PHEV-гібрид M5 серії G90, не передбачається.
Компанія BMW підтвердила, що нове покоління M3 розробляється у двох варіантах: як електромобіль і як бензиновий седан із двигуном S58. Такий підхід дав змогу зберегти силову установку з ДВЗ із мінімальним втручанням: імовірно, електромотор додаватиме лише 11 кінських сил і 200 Нм під час розгонів.
І BMW M3 з «бітурбошісткою», і аналог із чотиримоторною електричною силовою установкою базуватимуться на перспективній платформі Neue Klasse. Електрична M3 очікується наприкінці 2027 року, а наступне покоління бензинового седана не раніше 2028 року.
За оцінками журналістів навіть паливна «емка» розвине понад 600 кінських сил, а електромобілю пророкують віддачу до одного мегавата (1360 сил).
Хоча BMW зареєструвала назву iM3, і журналісти вже називають електромобіль таким чином, щоб уникнути плутанини з паливною моделлю, маркетологи баварської марки не мають наміру використовувати поєднання BMW iM3. Усі машини нового покоління називатимуться «просто» M3.
До кінця десятиліття BMW розраховує збільшити частку електромобілів і PHEV-гібридів у загальному обсязі продажів до 80%.