BMW продавала нові «трійки» з дисконтом 55%, але є нюанс. Китайський портал Autohome виявив рекламний пост дилера з провінції Чжецзян, з якого випливало: базовий електроседан i3 коштував лише 159 тисяч юанів (22 тисячі доларів) - більш ніж удвічі дешевше рекомендованої роздрібної ціни! Жодного обману немає: BMW справді продала кілька машин із дисконтом 55%; покупцям довелося погодитися на розстрочку п'ять років і трейд-ін.
Атракціон небаченої щедрості став можливий завдяки власним субсидіям влади Чжецзяня на електромобілі, бажанню дилера позбутися машин 2024 модельного року (з вересня пішов 2025 модельний рік) і загальним тенденціям на китайському ринку. Електрокари BMW i3 бувають тільки із заднім приводом, ціни вищі, ніж у місцевих аналогів, тому доводиться йти на поступки.
Хоча акція зі знижкою 55% закінчилася, нові BMW i3 все одно продаються з величезним дисконтом: седани 2025 модельного року коштують від 255 до 298 тисяч юанів (35-41 тисяча доларів), хоча рекомендовані ціни варіюються в діапазоні від 354 до 414 тисяч юанів (49-57 тисяч доларів). Таким чином, поступка до 30% давно стала нормою, а в Чжецзяні з урахуванням місцевих субсидій електрокари коштують від 200 тисяч юанів (27,5 тисячі доларів), тобто продаються зі знижкою 43%.
Конкурентний китайський ринок змусив BMW достроково припинити виробництво кросоверів iX3. На заводі Brilliance-BMW конвеєр простоюватиме близько року, доки баварська марка не завершить підготовку до складання нового покоління моделі на платформі Neue Klasse.