Кліматичні активісти нещодавно розмістили загалом 400 підроблених рекламних щитів BMW та Toyota у Німеччині, Бельгії, Франції та Великій Британії. Вони закликають до заборони реклами двигунів внутрішнього згоряння, особливо позашляховиків.
«Незважаючи на рекламу Toyota і BMW, що підкреслює їхній асортимент електромобілів, обидва виробника, як і раніше, вкладають значні кошти в продаж автомобілів, що забруднюють довкілля, з двигунами внутрішнього згоряння», - йдеться в заяві.
Тим часом, Euroactiv повідомляє про запропонований законопроект Комісії ЄС, який зобов'яже держави-члени накладати санкції на компанії, що займаються грінвошингом. Чи це «зелений», «екологічний» чи «екологічно чистий» - 40 відсотків екологічних заяв про продукти необґрунтовані.
Subvertising teams across Europe have taken aim at #Toyota and #BMW for misleading adverts and anti-climate lobbying. 400 car billboards have been hacked and replaced in 14 cities. ? https://t.co/6DsNVyKUhQ #BeyondZero #BanFossilAds #BrusselsMotorShow / 1 pic.twitter.com/MQON5OuM12
— Brandalism (@BrandalismUK) January 16, 2023