BMW скопіює одну технологію у Mercedes-Benz

BMW та Valeo об'єднуються для розробки технології автономного паркування, включаючи розгортання передових датчиків в автомобілі та інфраструктурних послуг. Повністю автоматизована система паркування рівня 4 може з’явитися із запровадженням платформи BMW Neue Klasse для повністю електричних моделей у 2026 році, заявив у вівторок на телефонній конференції старший віце-президент BMW Group Микола Мартін.

За словами Мартіна, ця послуга може бути додана пізніше як платна функція. Вона також буде доступна на інших моделях, крім автомобілів з арзитектурою Neue Klasse, оскільки апаратне забезпечення вже буде встановлене в машинах. Так, деякі сучасні моделі BMW, у тому числі 7-Series та iX, можуть самостійно виконувати маневри для паркування, але водій повинен знаходитися поряд з автомобілем. Система BMW, яка дозволяє використовувати цю функцію, називається Parking Assistant Professional.

Mercedes-Benz став першим автовиробником, який отримав схвалення на систему, що отримала назву Automated Valet Parking, або AVP. Її створили у співпраці з фахівцями Bosch та впровадили в аеропорту Штутгарта, Німеччина.

Послуга була включена відповідно до закону Німеччини, що дозволяє автономне керування 4-го рівня без участі людини у певних робочих зонах громадських місць. Автономність SAE Level 4 означає, що автомобіль може керуватися самостійно без участі людини у більшості умов.

BMW та Valeo підписали угоду про стратегічне співробітництво для розробки наступного покоління автоматизованих функцій паркування. За їхніми словами, функції будуть засновані на стеку програмного забезпечення, випущеному повністю електричним позашляховиком BMW iX в 2021 році.

Valeo, давній постачальник паркувальних систем для BMW, надасть для спільної роботи датчики, контролер домену ADAS та програмний стек рівня 2.

На відміну від співпраці Mercedes та Bosch, яка спирається на інфраструктуру та хмарні обчислення для створення так званої системи AVP Typ 2, BMW та Valeo зосередяться на створенні автомобільної системи або системи Typ 1. Вона може стати першою у своєму роді.

Системи Typ 1, хоч і складніші, ніж системи Typ 2, мають більший потенціал для більш широкого впровадження, оскільки вони не залежать від потенційно нерівномірного розвитку інфраструктури. Однак BMW планує розробити в кінцевому підсумку системи двох типів, а це означає, що автомобіль, що підтримує Typ 1, також може використовувати гараж з технологією Typ 2.

Мартін сказав, що Typ ще не визначила ціну на систему AVP, але він сказав, що вона не буде надмірно дорогою, тому що автомобілі вже матимуть усі необхідні датчики та обладнання. Він додав, що лідарні датчики, які є дорогими, не знадобляться, тому що радара та камер достатньо для маневрів на низькій швидкості, що виконуються у гаражах.

Источник: AMPERCAR.com
18.02.2023
#bmw#технології