BMW перебуває в процесі електрифікації всієї своєї лінійки. Тому можна з упевненістю припустити, що M3, його флагманський спортивний седан, у найближчому майбутньому втратить двигун внутрішнього згоряння. Дійсно, здається, це був план не так давно, але тепер звіт від BMW Blog вказує на деякі зміни за лаштунками. Повідомляється, що новий M3 з традиційним мотором вже на підході, і він буде існувати поряд з електричною моделлю.
У звіті BMW Blog багато цікавих подробиць. У ньому стверджується, що електричний і традиційний M3, як повідомляється, не матимуть спільної платформи. У звіті також говориться, що купе M4 також нібито буде тільки електричним. Іншими словами, седан може стати єдиним варіантом для тих, хто хоче мати пряму «шістку».
Як повідомляє BMW Blog, для наступного автомобіля планується використовувати нинішній 3,0-літровий двигун S58, оскільки він все ще відповідатиме нормам викидів. Це передбачає потужність в районі 500 кінських сил або більше, але дуже малоймовірно, що новий автомобіль матиме механічну коробку передач. Керівництво BMW M, схоже, прагне якнайшвидше позбутися набридливих педалей зчеплення.
BMW вже демонструвала чотиримоторний електричний автомобіль M раніше, але з моменту виходу короткого тизеру кілька місяців тому нічого не було чутно. На той час, ймовірно, німецький автовиробник думав, що це буде єдиною трансмісією, яка буде запропонована в потенційному новому M3, однак, як повідомляється, зниження регуляторного тиску змінило картину.
Кілька країн скасували заборону на використання ДВЗ, а суворі норми щодо викидів отримали лазівки або були повністю пом'якшені. Наприклад, Європейський Союз викреслив положення, яке дозволяє автомобілям з ДВЗ працювати на синтетичному паливі. Також повідомлялося, що майбутні правила EPA були урізані під тиском автомобільної промисловості.
Враховуючи все це, цілком логічно, що BMW все ще пропонуватиме M3 з ДВЗ, особливо якщо він використовуватиме той самий двигун, що й нинішнє покоління. Звичайно, все це слід сприймати з певною часткою скептицизму, але це може означати, що двигуни внутрішнього згоряння, принаймні, з точки зору спортивних автомобілів, можуть залишатися актуальними до 2030-х років.