Керівник підрозділу BMW M Франк ван Міль пообіцяв зберегти «механіку» для захоплених водіїв. У розмові з Autocar топ-менеджер визнав, що з технічної точки зору рятувати ручну коробку передач безглуздо, оскільки трипедальні версії поступаються двопедальним і за динамікою, і витратою палива. Однак фанатам «механіка» дуже подобається, клієнти готові купувати такі модифікації, тому BMW намагатиметься залишити цю опцію.
Важливість «механіки» для шанувальників BMW M ілюструє статистика продажів M2 нинішнього покоління. Франк ван Міль заявив, що половина всіх задньопривідних купе купується з ручною коробкою передач. Найбільше фанів трипедальних «емок» у США - у Новому світі клієнти готові переплачувати за «механіку».
Бос BMW M вважає, що «механіка» дозволяє водієві продемонструвати свої здібності, тому баварський автовиробник намагатиметься зберегти цю опцію. Схожа позиція у компанії Porsche. А ось інший німецький конкурент - Mercedes-Benz - вже наступного року позбавиться ручної коробки передач під приводом зниження виробничих витрат.
Наступне покоління BMW M2 ручну коробку передач збереже і стане останньою «емкою» зі звичайним двигуном внутрішнього згоряння. Дебют задньопривідного купе відбудеться цього року, а на ключових ринках новинка має з'явитися у четвертому кварталі.