Нове покоління седана збереже шестициліндровий бензиновий двигун під капотом, адже інженери компанії вже працюють над тим, аби агрегат відповідав нормам, щодо викидів. Окрім цього, відомо, що компанія також запропонує електричну модель в якості альтернативи.
Як передає Motor1, BMW M Франк ван Міл сказав Bimmer Today, що автовиробник планує продовжувати пропонувати 3,0-літровий рядний шестициліндровий твін-турбо в майбутніх моделях M3, якщо буде попит.
Він також додав, що інженери працюють над модернізацією мотора відповідно до норм Євро-7.
«Ми дозволимо шестициліндровому двигуну згоряння працювати якомога довше. Якщо попит клієнтів буде таким, яким він є на цю мить, і він не впаде, ми також не будемо відключати шестициліндровий двигун» - сказав Франк ван Міл.
Це також означає, що бензиновий M3 продаватиметься разом з електричним аналогом. Електромобіль буде побудований на новій архітектурі Neue Klasse й, за чутками, матиме чотири електродвигуни. Подейкують, загальна потужність автівки становити 1341 к.с. й має бути швидшим, ніж його аналог з двигуном згоряння.
Прогнозується, що BMW представить M3 через декілька років, через це не варто очікувати, що новий M3, електричний або бензиновий, з'явиться раніше 2027 чи 2028 років.