Багато хто вважає Нюрбургринг справжнім випробуванням для автомобіля. Відомий як «Зелене пекло», складний в 14,2 милі відрізок траси Нордшляйфе випробовує швидкість, керованість та гальмівні можливості автомобіля на граничних можливостях. Коло тривалістю менше восьми хвилин ставить автомобіль у «дуже швидку компанію». Пілотований Йоргом Вайдінгером, новітній BMW M2 подолав його за 7 хвилин 38,71 секунди.
Для порівняння, попередній M2 Competition проїжджав коло за 7:52.36, що на 13 секунд повільніше, ніж нинішній автомобіль. M2 Competition видає 410 кінських сил, тоді як модель 2023 року - 460. Новий автомобіль також швидший: з нуля до 60 миль на годину він розганяється за 3,9 секунди порівняно з 4,1 секунди у старої моделі, а максимальна швидкість складає 177 миль на годину.
Однак, проходження кругів - це більше, ніж просто демонстрація найшвидшого автомобіля. BMW доклала багато зусиль до підготовки, включаючи бронювання Нюрбургрингу та координацію транспортних засобів. Крім того, є логістика транспортування команди підтримки, а також спорядження, інструменти та шини, необхідні для спроби. Навіть коли все це підготовлено, ви все ще перебуваєте у владі погоди, яка може бути непередбачуваною.
За словами Йорга Вайдінгера, команда мала труднощі з погодою під час тренувальних заїздів і не змогла завершити одне коло. Як інженер-розробник M2 і досвідчений рекордсмен, він міг би сісти за кермо, але залежав від команди з семи осіб, які готували машину і аналізували дані про продуктивність. Хоча M2 Вайдінгера і з'явився на Нюрбургринзі з екіпажем, він все ще був серійним автомобілем.
Саме це робить рекорд ще більш вражаючим. Незважаючи на те, що команді BMW M було дозволено вносити зміни в M2, вони вирішили цього не робити. Їхня мета - встановлювати рекорди на повністю серійних автомобілях. Тому, якщо такий автомобіль, як BMW M4, використовує вуглепластикові кузовні панелі і спеціальні трекові шини, ці функції повинні бути доступні і клієнтам, які купують ці автомобілі.