BMW M240i перетворили на «вбивцю» M2

Ательє Manhart зробило BMW M240i потужнішим за M2. Купе отримало новий впуск і випускну магістраль, що на бензині АІ-102 дало змогу зняти 503 кінські сили і 633 Нм крутильного моменту. Доопрацьована M240i очікувано виявилася швидшою за стокову M2, хоча з такою потужністю і повним приводом це не дивно.

Новий проект ательє Manhart називається MH2 500 II. За цим набором букв і цифр ховається купе BMW M240i xDrive, рядну «шістку» 3.0 якого форсували з 374 кінських сил і 500 Нм до 503 сил і 633 Нм - більше, ніж у M2 у кузові G87 (480 к.с., 600 Нм). За запитом доступні рівні Stage 2 і Stage 3, тож потужність може бути ще вищою. Зі стартовим пакетом запропонують блок управління MHtronik, новий впуск, інтеркулер, даунпайп і глушник із «нержавійки», оснащений клапанами, що перемикаються.

 
 
 
Переглянути цей допис в Instagram

Допис, поширений MANHART Performance (@manhartperformance)

Доопрацювання підвіски охоплюють встановлення укорочених пружин H&R у парі зі штатними амортизаторами або стійок KW suspensions з роздільними регулюваннями стиснення і відбою. До машини додається комплект шикарних 20-дюймових коліс Manhart Concave One з подвійними спицями, набір аеродинамічних елементів з вуглепластика, кермо BMW M, обгорнуте шкірою і алькантарою, а також композитні підрульові пелюстки.

Водночас BMW M2 в Manhart можуть прокачати до 715 сил і 850 Нм, але на прикладі R44 Performance і Tom Wrigley Performance ми знаємо, що з «шістки» S58 знімають удвічі більше. Щоправда, міняти доведеться все: розподільчі вали, гільзи, поршневі кільця, клапани, клапанні пружини. Плюс ставити турбокомпресор Precision Next Gen Sportsman 8385, паливну систему Radium Engineering і під збільшену потужність посилювати восьмидіапазонний автомат ZF.

Источник: Мотор
Фото: Manhart
28.01.2025
#bmw#тюнінг