Німецька марка відкрила прийом замовлень на задньопривідні електромобілі i7 eDrive50. Європейську ціну вдалося знизити на 17 відсотків (від 99 400 доларів США), але й характеристики трохи гірші: потужність знижена з 544 до 455 кінських сил, автономність зменшилася з 590 до 575 кілометрів за циклом WLTP. В американській лінійці більше нововведень: крім базової i7 з'явилися версії 740i xDrive та 750e xDrive.
Базовий електромобіль BMW i7 eDrive50 зберіг тягову батарею ємністю 101,7 кіловат-години. Погіршення автономності щодо повнопривідної версії i7 xDrive60 пояснюється просто. У задньопривідного седана встановлений потужний електромотор (455 сил, 650 Нм), а повнопривідний седан покладається на зв'язку переднього (258 сил) та заднього (313 сил) електродвигунів. Найчастіше працює тільки задній силовий агрегат, тому i7 xDrive60 більш економічна.
На північноамериканському ринку у «сімок» ще дві обновки. У гаму додана гібридна шестициліндрова версія, що заряджається, 750e xDrive (490 сил, 700 Нм), вже знайома європейським клієнтам. А «молодший» повнопривідний варіант 740i xDrive з аналогічним 3,0-літровим двигуном (380 сил, 520 Нм) та помірно-гібридною «доважкою» з'явився в лінійці вперше.
Будуть у «сімок» і інші поліпшення: після перевстановлення програмного забезпечення у седанів з'явиться їздовий режим Max Range, в якому запас ходу електромобілів збільшується на чверть рахунок відмови від опцій комфорту. А ще флагман отримає операційну систему iDrive 8.5, яка дебютувала на «п'ятірці» минулого тижня.