BMW готує новий X7 у стилістиці Neue Klasse

Німецький автоконцерн BMW активно готується до масштабного оновлення своєї модельної лінійки, в межах якого до кінця 2027 року компанія планує представити або оновити близько 40 моделей у рамках стратегії Neue Klasse. Однією з ключових новинок цього періоду стане нове покоління флагманського кросовера BMW X7, яке нещодавно знову потрапило в об'єктиви фотошпигунів під час дорожніх випробувань у Німеччині. За сукупністю наявної інформації, мова йде не про черговий рестайлінг, а про повноцінну зміну покоління, що логічно вписується у життєвий цикл моделі: нинішній X7 дебютував у 2018 році й уже пережив планове оновлення у 2022-му.

На перший погляд закамуфльований прототип може здатися лише глибоко модернізованою версією актуального SUV, однак уважний аналіз показує значно глибші зміни. BMW вирішила зберегти одну з найбільш дискусійних дизайнерських особливостей моделі - фірмову «роздвоєну» світлодіодну оптику. Водночас самі блоки фар стали компактнішими й розмістилися нижче, а центральне місце в передній частині тепер займає ще масивніша решітка радіатора. Передній бампер отримав нову форму зі значно більш геометричними та квадратними повітрозабірниками, що підкреслює статус і габарити флагмана.

У профіль новий BMW X7 виглядає більш «чистим» і стриманим. Лінії боковин стали менш перевантаженими, з чіткіше окресленими крилами, а традиційні дверні ручки поступаються місцем тонким виступаючим елементам, які, ймовірно, покликані покращити аеродинаміку. Загальні пропорції та форма скління залишаються впізнаваними, проте задня стійка, схоже, отримає більш виражену інтерпретацію знаменитого зламу Гофмайстера. Корма автомобіля поки що найретельніше прихована камуфляжем, а тестовий зразок оснащений тимчасовою світлотехнікою. За даними інсайдерів, серійна версія отримає повністю нові задні ліхтарі з горизонтальною світловою графікою, виконані в стилі майбутніх X5, iX5 та електричного iX3 у стилі Neue Klasse.

Не менш серйозні зміни очікуються й у салоні. Саме тут BMW планує продемонструвати новий технологічний напрям, який поступово стане стандартом для моделей наступного покоління. Ключовим елементом стане система Panoramic Vision - панорамний дисплей, що простягається вздовж нижньої частини лобового скла та відображає найважливішу інформацію безпосередньо в полі зору водія. Йому асистуватиме великий центральний сенсорний екран, оновлений голосовий помічник зі значно глибшою інтеграцією штучного інтелекту та кермо нового дизайну, ближче за стилістикою до концепт-карів BMW останніх років.

Основою цифрової архітектури нового X7 стане так звана система «Superbrains» - централізований обчислювальний комплекс, який виконуватиме роль «мозку» автомобіля та відповідатиме за роботу мультимедіа, асистентів водіння, силових установок і допоміжних систем. Це рішення покликане не лише підвищити швидкодію електроніки, а й забезпечити готовність моделі до подальших програмних оновлень протягом усього життєвого циклу.

BMW збереже одну з ключових переваг X7 - повноцінне трирядне компонування салону з сімома посадковими місцями. Саме цей фактор робить модель прямим конкурентом Mercedes-Benz GLS, а також великих преміальних SUV від Volvo, включно з EX90 та XC90, і дозволяє X7 залишатися у верхньому сегменті ринку.

Підхід до силових установок у новому поколінні також буде нетиповим для стратегії Neue Klasse. На відміну від компактніших моделей, де BMW розводить бензинові та електричні версії по різних платформах, X7 і майбутній електричний iX7 використовуватимуть спільну архітектуру. Йдеться про глибоко модернізовану платформу CLAR, адаптовану одночасно для двигунів внутрішнього згоряння, гібридних систем і повністю електричних силових установок. Один із зафіксованих прототипів має чотири круглі патрубки вихлопної системи, що прямо вказує на наявність потужної V8-версії з м'яким гібридом, імовірно підрозділу M. Водночас раніше вже підтверджено, що в лінійці вперше з'явиться повністю електричний BMW iX7.

Очікується, що як бензинові, так і електричні модифікації отримають високопродуктивні версії від BMW M та Alpina. За попередніми даними, найпотужніші електричні варіанти можуть розвивати до 900 кінських сил, що зробить iX7 одним із найпотужніших серійних SUV на ринку.

Офіційна дата прем'єри нового BMW X7 та iX7 поки що не оголошена, однак внутрішній продуктовий план компанії вказує на дебют у 2027 році. Виробництво моделей буде налагоджене на заводі BMW у Спартанбурзі, штат Південна Кароліна, де вже випускаються X3, X5, X6 та XM, а також готується до запуску ще один новий позашляховик, орієнтований безпосередньо на конкуренцію з Mercedes-Benz G-Class.

Источник: Carscoops
14.12.2025
#bmw#шпигунські фото