Китайські журналісти з'ясували, що електрокар BMW iX3 знімуть з конвеєра заводу BMW-Brilliance у березні 2025 року. Потім протягом року майданчик простоюватиме в очікуванні нового iX3 на платформі Neue Klasse. У німецькому конфігураторі BMW модель iX3 вже не доступна до замовлення: покупець може взяти машину з наявності або з пулу старих автомобілів. У Китаї клієнтів заохочують знижками до 34 відсотків!
BMW iX3 являє собою «компромісну» версію електромобіля на базі паливного X3 на платформі CLAR. Привод тільки задній, вибирати начинку не доводиться: тільки один електромотор (286 кінських сил, 400 Нм), батарея на 80 кВт-год і споряджена маса 2,2 тонни. Запас ходу - до 540 кілометрів (CLTC). Порівняно з іншими електромобілями характеристики скромні, та й по салону такий кросовер застарів.
У Китаї щорічні продажі вдається утримувати на рівні 40 тисяч штук тільки завдяки спецпропозиціям: дилери готові скинути третину ціни, тобто замість 405 тисяч юанів (56 тисяч доларів) базова версія коштує 267 тисяч юанів (37 тисяч доларів). Якщо виробництво припиниться в березні, то в салонах можуть ще довго залишатися кросовери із запасів. Вважається, що новітній BMW iX3 теж пропишеться в Китаї.
Утім, експеримент із виробництвом «глобальних» iX3 у Піднебесній баварці повторювати не готові: електрокари на платформі Neue Klasse складатимуть в Угорщині. Хоча в разі скасування антикитайських мит довгострокову стратегію BMW ще можуть скоригувати.