BMW запустить власне виробництво батарей шостого покоління (Gen6), які з 2025 року використовуватимуть в електромобілях на платформі Neue Klasse. Складання «круглих акумуляторних елементів наступного покоління» налагодять на новому заводі iFactory у Дебрецені, Угорщина. Також на підприємстві виготовлятимуть електромобілі нового покоління.
Будівництво заводу площею 140 000 м2 розпочалося у травні 2022 року. Зі слів Мілана Недєльковича, члена правління BMW, відповідального за виробництво, це буде найсучасніший завод у світі, який встановить нові стандарти у автовиробництві. Інвестиції в проєкт становлять 2 мільярди євро.
Планується, що в перший повний рік роботи виробнича потужність iFactory досягне 150 000 одиниць. Зібрані в Угорщині акумулятори Gen6 інтегрують у нову платформу BMW Neue Klasse. Ця архітектура стане основою для всіх майбутніх моделей BMW 3 серії сьомого покоління. Першим її отримає електричний седан, для якого, імовірно, відродять ім'я BMW i3. Серійне виробництво моделі розпочнеться у 2025 році.
Батареї Gen6 вироблятимуть методом cell-to-pack (комірка-в-упаковку). Тоді як актуальне п'яте покоління (Gen5) випускається методом модульного складання. Циліндричні елементи діаметром 46 мм збиратимуться у пакети потужністю від 75 до 150 кВт.год. У седанах висота такого пакета складатиме 95 мм, у кросоверах - 120 мм.
Як заявляють у компанії, нова батарея має вирішальне значення для конкурентоспроможності електромобілів. Завдяки її використанню запас ходу та швидкість зарядки збільшаться на 30%. Тобто, нові блоки працюватимуть при напрузі до 800 В.
За деякими даними, постачальником нових елементів для батарей BMW стане CATL. Китайська компанія нещодавно оголосила про плани створення заводу з виробництва елементів у Дебрецені.