Більшість покупців електрокарів не турбує екологія

Більшість виробників електрокарів у своїх рекламних кампаніях наголошують на екологічності та турботі про навколишнє середовище. Однак, як показало недавнє дослідження, більшість купують електромобілі не з любові до планети: у 55 відсотках випадків клієнтів приваблюють інші переваги «батарейних» машин. Слід врахувати, що опитування проводилося американським офісом Polestar лише у США. Можливо, за межами країни результати виявились би іншими.

Турбота про екологію виявилася важливішою для молодих покупців, ніж для літніх людей, зазначають у Polestar за підсумками опитування. Для 12 відсотків респондентів віком від 18 до 24 років головним чинником при покупці електрокара виявився імідж. Ця ж причина стала визначальною лише для шести відсотків міленіалів (25-41 рік) та для чотирьох відсотків водіїв віком від 57 до 74 років.

Молодь також відкрито ставиться до нових брендів: 57 відсотків міленіалів відзначили, що готові довіритися молодому виробнику електромобілів. Серед літніх водіїв таких виявилося лише 28 відсотків. Загалом же лише 46 відсотків готові пересісти на машину марки, що нещодавно вийшла на ринок.

Економічність електрокарів, порівняно з паливними автомобілями, відзначили 48 відсотків респондентів. Для ще 30 відсотків визначальним фактором виявилася продуктивність силової установки. При цьому понад половина опитаних бояться, що в їхньому місті не вистачить зарядних станцій, щоб без проблем проїжджати потрібними маршрутами.

Зрештою, відразу 40 відсотків похвалили електрокари за технологічність та зручний інтерфейс мультимедійної системи.

Інше опитування, проведене на тлі паливної кризи в США, показало, що чверть автовласників пересіли б на електрокар через надто дорогий бензин. Зупиняє їх від покупки недостатньо розвинена інфраструктура і ціни самих електромобілів.

Источник: Polestar USA
31.07.2022
#рейтинги