Минуло півроку між анонсом моделі 5300 GT Revival Corsa і складання першого екземпляра - марка Bizzarrini, яка в процесі відродження перебралася з рідної для себе Італії до Великобританії, прозвітувала про випуск клієнтського автомобіля. Усього до виробництва заплановано 24 екземпляри «історичного» купе Bizzarrini 5300 GT Corsa Revival, останній з яких має бути зібраний і переданий покупцеві вже до кінця наступного року.
Автомобіль відсилає до 1965 року, коли купе Iso Grifo A3C з 5,4-літровим двигуном V8 від Chevrolet (гоночна версія Bizzarrini 5300) у кольорах команди Iso Grifo Prototipi Bizzarrini вийшла на старт марафону «24 години Ле-Мана». Екіпаж французів Режі Фрассіне та Жана де Мортемара посів 9-е місце у загальному заліку та переміг у класі P+5.0 для прототипів з об'ємом двигуна понад 5,0 літрів.
Шасі №0222 проїхало гонку із середньою швидкістю 169 кілометрів на годину, а після фінішу марафону особисто Джотто Біццаріні перегнавши машину до Північної Італії. У пам'ять про історичний прототип всі автомобілі будуть пофарбовані в колір Bizzarrini Rosso Corsa, що відсилає до гоночного купе з Ле-Мана, а також на кузові з'являтимуться білі кола - у них кожен клієнт за своїм бажанням зможе вказати «стартовий» номер.
Кожен автомобіль серії Revival є автентичною копією оригінальної моделі 5300 GT Corsa - використані заводські креслення, компоненти поставляли ті ж компанії, які й робили їх для класичного купе, а крім того в роботі над проектом брали участь фахівці, які створювали автомобіль 60-х років. Заявлено, що сучасні купе відповідають одночасно і оригіналу, і сучасним стандартам безпеки. Автомобіль масою близько 1230 кілограмів має легкий композитний кузов на залізній рамі, а два крісла в салоні додатково захищені сертифікованим Міжнародною автофедерацією FIA каркасом безпеки.
Передбачено омологований паливний бак, що дозволяє машині брати участь у перегонах історичних машин. 5300 GT Revival Corsa оснащена 5,3-літровим V8 потужністю понад 400 кінських сил з карбюраторами Weber 45 DCOE, 4-ступінчастою механічною коробкою передач BorgWarner та дисковими гальмами за оригінальними специфікаціями. Як підкреслюють у Bizzarrini, допуску на дороги загального користування модель не має, але її можна використовувати в гонках ретро-спорткарів і приватних трек-днях.