Автомобілі Toyota отримають новий двигун V8

Компанія Toyota, яка колись стала піонером у розвитку гібридних технологій, тепер демонструє, що не збирається відмовлятися від класичних бензинових двигунів. На автосалоні Japan Mobility Show 2025 президент підрозділу силових установок Toyota Такаші Уехара підтвердив розробку абсолютно нового V8-двигуна. Цей мотор стане серцем майбутнього суперкара Toyota GR GT3 і водночас ляже в основу серійної версії моделі Lexus Sport Concept. Таким чином, Toyota робить потужну ставку на поєднання традиційної механіки та сучасних технологій, створюючи двигун, який має об'єднати спадщину і майбутнє бренду.

За словами Уехари, новий V8 має спільну архітектуру з майбутнім 2,0-літровим турбованим чотирициліндровим двигуном, який розвиватиме близько 400 кінських сил і використовуватиметься в спортивних моделях Toyota, таких як GR Celica. На базі цієї архітектури створюється 4,0-літровий бітурбований V8, потужність якого, за неофіційними даними, перевищить 800 к.с. Двигун спроєктований для високих обертів, що забезпечить максимально спортивну віддачу - саме те, чого очікують шанувальники фірмової «гарячої» лінійки GR.

Ще до офіційного підтвердження Toyota дражнила публіку коротким аудіороликом, у якому звучав рик нового V8, викликавши хвилю ентузіазму серед фанатів марки. Тепер стало відомо, що GR GT3 дійсно отримає гібридну силову установку на базі цього двигуна, поєднану з автоматичною коробкою передач. При цьому йдеться не про плагін-гібрид, як у Lamborghini чи Mercedes-AMG, а про самозарядну систему, що нагадує концепцію, знайому за гібридними Lexus.

Сам Такаші Уехара у коментарі виданню Road & Track визнав, що особисто залишається прихильником класичних неелектрифікованих моторів із «механікою» для дорожніх спорткарів. Проте він зазначив, що сучасні вимоги до ефективності, екологічності та балансу потужності роблять гібридну систему найоптимальнішим рішенням для нового покоління спортивних моделей Toyota.

Цікаво, що новий V8 не стане привілеєм лише трекового суперкара GR GT3. Його адаптована версія з'явиться й у серійній моделі Lexus, побудованій на основі концепту Lexus Sport Concept. Цей автомобіль, який уперше був показаний на Monterey Car Week у Каліфорнії, а згодом - на Japan Mobility Show у Токіо вже з повністю оформленим інтер'єром, розглядають як духовного спадкоємця легендарного Lexus LFA.

Дизайн салону Lexus Sport Concept втілює симбіоз футуризму та спортивного мінімалізму: вигнута цифрова панель приладів, штурвалоподібне кермо у стилі гоночних болідів і центральний дисплей, на якому видно індикатори батареї та рекуперації. Спершу передбачалося, що серійна версія буде повністю електричною, однак тепер стало зрозуміло - вона отримає м'яку гібридну систему у поєднанні з новим V8.

За словами Уехари, для цього двигуна готується кілька модифікацій: «м'яка» і «мускулиста». Перша буде орієнтована на більш елегантний і розкішний Lexus, тоді як друга - на агресивний трековий GR GT3. Таким чином, Toyota прагне задовольнити як тих, хто цінує комфорт і стиль, так і тих, хто шукає справжній драйв і безкомпромісну потужність.

Фінальна прем'єра нового Toyota GR GT3, а також офіційна презентація детальної інформації про сам двигун, запланована на 5 грудня 2025 року. Саме тоді Toyota вперше продемонструє своє бачення майбутнього спортивних автомобілів - поєднання класичного звуку восьмициліндрового мотора з інтелектом сучасної гібридної технології.

Источник: Carscoops
Фото: Lexus
03.11.2025
#toyota