Австрійський контрактний виробник Magna Steyr підтвердив, що кілька китайських виробників комплектного обладнання обговорюють можливість місцевого виробництва електромобілів перед подальшими продажами в Європі. На це рішення може вплинути загроза мит, які Європа може запровадити для Китаю.
Magna Steyr - це контрактний виробник автомобілів, що базується в Граці, Австрія, і працює як дочірня компанія Magna International. Компанія відома виробництвом G-Class для Mercedes-Benz і Jaguar I-Pace, а також короткочасним виробництвом електричних кросоверів Fisker Ocean.
Оскільки виробництво останніх заморожено, Magna довелося скорегувати свої річні показники виробництва, саме тому менеджмент намагається заповнити ці звільнені складальні лінії. Так, у Magna Steyr підписали контракт на виробництво позашляхових електромобілів для INEOS, але не раніше 2026 року.
Під час медіа-заходу, який відбувся на заводі Magna Steyr у Граці, президент компанії Роланд Преттнер розповів, що протягом минулого року кілька китайських автовиробників спілкувалися щодо виробництва електромобілів і необхідності локалізації.
Крім того, Преттнер передав, що кожен іноземний автовиробник, який звернувся до нього, продемонстрував «сильну активність» у придбанні виробничого досвіду Magna. Президент не назвав жодного автовиробника напряму, але одразу спадають на думку такі бренди, як NIO, XPeng, BYD і ZEEKR, оскільки вони вже продають китайські електромобілі в Європі.
За словами Преттнера, ці дискусії тривають, оскільки Magna Steyr визначає свою роль у локальному виробництві китайських електромобілів, які будуть продаватися по всій Європі.
Преттнер сказав, що обмеження потужностей не є проблемою для Magna Steyr, яка випустила понад 112 000 автомобілів у 2022 році. Однак однією з потенційних перешкод можуть бути тарифи, які Європа накладає на китайських автовиробників, що є ще однією причиною для стабільного локалізованого виробництва.