Підрозділ Audi Sport має намір випускати потужні електрифіковані автомобілі і не планує встановлювати на них чотирициліндрові двигуни, як це роблять конкуренти, заявив головний маркетолог компанії Костянтин Дресслер. Очевидно, топ-менеджер натякав на Mercedes-AMG C63 SE Performance, оснащений гібридною установкою на базі бензинової «турбочетвірки».
В даний час RS-моделі початкового рівня оснащуються п'ятициліндровими турбомоторами і випускати менш потужні двигуни з меншою кількістю циліндрів Audi не буде. В арсеналі компанії є 2,9-літровий V6, який видає 450 кінських сил.
Раніше стало відомо, що у розробці знаходиться RS 6 Avant нового покоління, яке стане гібридом. По-перше, електрифікація моделі дозволить вкластися в діючі вимоги щодо викиду, а по-друге, дозволить по-різному комбінувати роботу ДВЗ та електричної надбудови залежно від обраного їздового режиму.
В даний час універсал комплектується «бітурбовісімкою» 4.0 TFSI, яка розвиває 600 кінських сил і 800 Нм моменту. За чутками, наступний RS 6 Avant буде комплектуватися мотором меншого об'єму і з меншою кількістю циліндрів, але, якщо вірити заяві Дресслер, їх буде більше, ніж чотири.