З огляду на нижчий, ніж очікувалося, попит Aston Martin вирішив відкласти випуск першого в історії бренду електромобіля.
«Споживчий попит на електромобілі, звісно за ціновою категорією Aston Martin, не такий, як ми планували два роки тому», - заявив голова правління Лоуренс Стролл.
Замість цього, за словами Стролла, покупці були більше зацікавлені в плагін-гібридних автомобілях, оскільки клієнти також хочуть, щоб «авто все ще мав запах, відчуття та шум від спортивного автомобіля».
«Ми впоралися з цим зменшеним попитом на електромобілі, і випустимо кілька дуже важливих гібридів, перш ніж випустити на ринок наші нові електромобілі», - сказав Стролл.
Минулого літа керівник канадської філії Aston Martin повідомив, що фірма працює над чотирма новими електромобілями, перший з яких повинен був вийти на ринок у 2025 році.
Компанія об'єдналася з Lucid в угоді, яка дала американському бренду електромобілів, який підтримує Саудівська Аравія, 3,7 відсотка частки в Aston Martin в обмін на доступ до електричних силових агрегатів.