Ручна коробка передач буде доступна лише на автомобілях, що вироблятимуться обмеженим тиражем для справжніх поціновувачів марки, які люблять отримувати задоволення від керування такими авто.
Під час круглого столу з представниками ЗМІ генеральний директор Aston Martin Лоуренс Стролл зазначив, що, поки світ рухається до електромобілів, ентузіасти шукають справжнього драйву. Він повідомив, що надзвичайно позитивна реакція на обмежену серію Valor, вартістю 2 мільйони доларів, була «божевільною». Серійний тираж із 110 автомобілів розпродали дуже швидко.
Натхненний унікальним Victor - даниною моделям Aston 1970-х і 1980-х років - Valor базується на моделі Vantage та оснащений двигуном V12 потужністю 705 кінських сил і шестиступінчастою механічною коробкою передач. Стролл вважає, що саме механіка є великою частиною його успіху.
Не варто думати, що Aston Martin збирається виробляти автомобілі з механічною коробкою передач у великих кількостях. Але компанія вірить, що може досягти успіху з ручними коробками в обмежених серіях. Стролл сказав, що встановлення механічної коробки передач у Valor не було особливим викликом.
Автомобільна промисловість може рухатися в одному напрямку, але Aston Martin бачить, що її клієнти дотримуються традицій. Нещодавно компанія підтвердила, що Aston Martin Vanquish може повернутися з новим V12 і потужністю 824 к.с., які стануть наступниками DBS. Відродження назви Vanquish після шестирічної перерви очікується восени.
Оскільки Aston Martin є малосерійним виробником, його не хвилюють дедалі суворіші європейські норми щодо викидів. V12 також може з’явитися в майбутніх спеціальних моделях.
Тим не менш, Aston Martin не цурається електрифікації. Майбутній гіперкар Valhalla стане першим плагін-гібридом бренду, поставки якого почнуться до кінця цього року. Aston також розробляє платформу для електромобілів на акумуляторах. Перший BEV з’явиться в 2026 році, а за ним ще три моделі, включаючи якийсь гіперкар.