Компанія Ariel показала прототип електричного гіперкара та частково розкрила його характеристики. Найпотужніший варіант дводверки Hipercar отримає чотири електромотори комбінованою віддачею 1200 сил і зможе розганятись до 60 миль на годину за дві секунди. Ціна гіперкара, за попередньою інформацією, буде «меншою» за мільйон фунтів стерлінгів.
В основі схожого на бетмобіль Ariel Hipercar лежить алюмінієвий монокок з підвісками на подвійних поперечних важелях і стабілізаторами на кожній осі. Наразі його прикривають роздруковані на 3D-принтері панелі, тому важить прототип досить багато - 1760 кілограмів. До запуску серії компанія обіцяє виправитися. Hipercar отримає карбоновий кузов і колеса, що знизить масу до півтори тонни. Але дизайн загалом не зміниться.
Втім, і силова установка у Hipercar не зовсім проста. Вона розроблена силами Ariel, Delta та Equipmake і складається з кількох електромоторів з індивідуальними планетарними редукторами та 800-вольтовою батареєю зі складною багатоконтурною системою охолодження.
Вишенька на торті - опціональний 48-сильний газотурбінний «подовжувач ходу», який видає 35 кіловат і живить тягову батарею. Скільки зайвих кілометрів він дасть, невідомо. Без нього Hipercar проїде не більше 240. При цьому для двомоторного Hipercar заявлена потужність 598 кінських сил і 898 Нм моменту, для чотиримоторного - 1196 сил і 1820 Нм. Така дводверка теоретично зможе прискорюватися до 60 миль на годину (97 км/год) за 2,09 секунди і розмінювати 100 миль на годину (161 км/год) через 4,42.
Крім іншого, Hipercar дістануться регульовані амортизатори Bilstein, гальма AP Racing з шестипоршневими супортами спереду і чотирипоршневими ззаду, а також трекшн-контроль, що налаштовується. А ще електрокар буде сертифікований для звичайних доріг. Замовлення на дводверку вже приймаються, але товарні екземпляри будуть готові лише за півтора-два роки.