Американські законодавці хочуть, щоб Байден підвищив мита на китайські автомобілі

Двопартійна група американських законодавців вимагає від адміністрації Байдена підвищити тарифи на автомобілі китайського виробництва і вивчити способи запобігання експорту китайських компаній до США з Мексики.

Республіканець Майк Галлахер, який очолює спеціальний комітет з питань Китаю, провідний демократ Раджа Крішнамурті, а також представники Мічигану Хейлі Стівенс і Джон Муленаар у листі до торгового представника США Кетрін Тай закликали підвищити нинішній 25%-й тариф на китайські автомобілі.

«Вкрай важливо, щоб тарифи на (китайські) автомобілі були не тільки збережені, але й підвищені, щоб зупинити очікуваний сплеск (китайського) імпорту», - написали вони в листі, про який раніше не повідомлялося, але який потрапив у розпорядження Reuters.

USTR (Торговельне представництво США) та посольство Китаю у Вашингтоні не відразу відповіли на запити про коментарі. 25% мита на китайські автомобілі були запроваджені за часів правління тодішнього президента Дональда Трампа і продовжені адміністрацією Байдена.

У листі йдеться про те, що Міністерство торгівлі США має розглянути питання про початок нового розслідування за розділом 301 щодо китайських автомобілів «і шкоди, яку вони завдають американській автомобільній промисловості та американським робітникам, а також про те, які дії слід вжити для протидії промисловій стратегії (Китаю), спрямованій на домінування на світовому автомобільному ринку».

У листі також йдеться про те, що Сполучені Штати «повинні бути готові до прийдешньої хвилі (китайських) автомобілів, які будуть експортуватися з інших наших торгових партнерів, таких як Мексика, оскільки (китайські) автовиробники прагнуть стратегічно налагодити діяльність за межами (Китаю), щоб скористатися перевагами преференційного доступу до американського ринку через наші угоди про вільну торгівлю».

Автовиробники США висловили занепокоєння щодо китайських автовиробників. Генеральний директор Альянсу автомобільних інновацій Джон Боззелла заявив у червні, що запропоновані екологічні норми США можуть дозволити Китаю «міцніше закріпитися в американському ланцюжку поставок акумуляторів для електромобілів і, зрештою, на нашому автомобільному ринку».

У вересні Європейська комісія розпочала розслідування щодо доцільності запровадження штрафних тарифів для захисту виробників Європейського Союзу від дешевшого китайського імпорту електромобілів.

Законодавці заявили, що Сполучені Штати повинні працювати з союзниками, «щоб запровадити скоординовану відповідь, яка колективно знизить попит на наших ринках».

У листі зазначається, що «багато електромобілів, які експортуються з КНР, виробляються західними брендами, такими як Tesla, та мають значні виробничі потужності» в Китаї.

Законодавці відзначили, що деякі американські автовиробники експортують до США автомобілі китайського виробництва, що, за їхніми словами, підкреслює недостатньо високий поточний рівень тарифів на імпортні транспортні засоби.

Источник: AUTO-Consulting
Фото: Reuters
22.11.2023
#податки#авторинок#китай