Після консультацій з громадськістю американське Національне управління безпекою руху на трасах (NHTSA) відхилило пропозицію, згідно з якою власники електромобілів отримали б можливість вибирати звук, який сповіщає пішоходів про наближення тихої машини.
Електромобіль справді робить менше шуму, ніж транспортний засіб із двигуном внутрішнього згоряння, і це є ризиком для безпеки пішоходів. У 2019 році в NHTSA надійшла пропозиція дозволити власникам електромобілів самостійно обирати рингтон для своєї машини, проте тепер відомство вирішило цю пропозицію відхилити.
Федеральний стандарт безпеки транспортних засобів №141, що діє в США, вимагає, щоб електромобілі видавали звуковий сигнал для пішоходів при русі на парковці, русі заднім ходом і русі вперед зі швидкістю до 30 км/год - при більшій швидкості необхідність у цьому відпадає через шум, створюваного шинами та повітряним потоком.
На етапі формування нормативно-правової бази дві галузеві групи, що представляють інтереси автовиробників, запропонували зробити звук, що налаштовується, і заявили, що ця опція може стати однією з визначальних при виборі машини покупцем. А ось в Американській раді сліпих до питання підійшли виключно з практичної точки зору, наголосивши, що «в звуку має впізнаватись транспортний засіб, в ідеалі звук двигуна».
Близько півроку тому Tesla була змушена за приписом NHTSA оголосити про відкликання 578607 машин через функцію Boombox, яка дозволяла виводити на зовнішній динамік для оповіщення будь-які звуки. Функцію було вимкнено з черговим оновленням ПЗ.