Суд США виніс рішення у багаторічну позові про копіювання дизайну Jeep індійською компанією Mahindra&Mahindra. Суд східного Мічигану дозволив виробництво та продажі позашляховика Mahindra Roxor на території країни, тим самим поставивши крапку в цій справі.
Рамний позашляховик Roxor для американського ринку індійська Mahindra & Mahindra представила у 2018 році. Основною для нього послужила Mahindra Thar першого покоління, ліцензійна копія Jeep CJ-3B зразка 1950-х років. Цим і пояснювалася схожість моделей. Зокрема, індійський «Джип» успадкував характерне розташування 7-дюймових фар, завужений до передньої кромки капот та форму крил. Саме з цієї причини Fiat Chrysler Automobiles NV (FCA), який зараз є частиною альянсу Stellantis, подав до суду на індійську компанію.
У 2019 році суд заборонив продажі Mahindra Roxor і виробнику довелося дещо переглянути його зовнішність. Але змін у дизайні лише решітки радіатора виявилося замало. Заборону продовжили. 2021 року компанія випустила ще одне оновлення моделі. Воно принесло Mahindra Roxor новий капот, крила та розташування фар. Але й після цього компанії довелося два роки домагатися у суді дозволу на продажі свого позашляховика в США.
Mahindra Roxor збирають на невеликому автозаводі у Мічигані. На місцевому ринку позашляховик доступний у двох версіях: без даху та дверей або з пластиковим дахом та дверима. Під капотом у нього 2,5-літровий «дизель» потужністю 62 к.с. Коробка - п'ятиступінчаста механічна. Привід - повний. Максимальна швидкість - 88 км/год. Стартовий цінник - 20 000 доларів.
Але найцікавіше, що Mahindra Roxor не має допуску до доріг загального користування. Проїхатися індійським позашляховиком можна хіба що десь на фермі або далеко від трас. Поки не ясно, наскільки він буде затребуваний у американців, й чи варто було п’ять років боротися за можливість його продавати.