Alfa Romeo відмовиться від спортивного іміджу заради нової аудиторії

Керівник британської філії Alfa Romeo Демієн Даллі дав зрозуміти, що італійська марка відмовиться від спортивного іміджу, щоб залучити покупців. На даний момент основними клієнтами Alfa Romeo є чоловіки середнього віку, але нові моделі розроблять із прицілом на сімейні пари та жінок. Топ-менеджер Alfa Romeo підтвердив, що італійський бренд має стати «зрозумілим для широкої аудиторії», не змінивши традицій.

В інтерв'ю Autocar Демієн Даллі озвучив кілька тез. По-перше, Alfa Romeo прагне стати не «емоційним, а раціональним брендом», для чого гамма буде розширена за рахунок масових моделей. По-друге, Alfa Romeo чекає на новий виклик - зміна іміджу, адже «багато хто вважає італійський бренд спортивним».

Топ-менеджер визнав, що Alfa Romeo має бути вірною італійському дизайну та спортивному стилю. Однак найближчим часом на нову двомісну Alfa Romeo шанувальникам можна не чекати з економічних причин. У майбутньому Alfa Romeo може повернутися до спорту, але тільки після того, як «буде створено стійку бізнес-модель».

Хоча спортивні Alfa Romeo не стоять на порядку денному, Демієн Даллі віддав належне історії марки і нагадав, що під брендом Alfa Romeo продаються автомобілі за 150 тисяч фунтів стерлінгів, а за належного підходу могли б продаватися лімітовані моделі за півмільйона фунтів стерлінгів. Цікаво, як нова консервативна стратегія Alfa Romeo поєднуватиметься з автоспортивною програмою, вершиною якої є участь у Формулі-1 із заводською командою.

Раніше про трансформацію Alfa Romeo багато говорив бос марки Жан-Філіп Імпарато. У лютому генеральний директор заявив, що новинки італійської марки мають зрівнятися за ціною з BMW, а в травні додав, що еталоном якості Alfa Romeo стане фірма Lexus.

Источник: Autocar
11.07.2022
#alfa romeo#авторинок