Нова модель Acura конкуруватиме в сегменті доступних компактних позашляховиків з ціною 30 000 доларів. Новий ADX засновано на базі Integra та HR-V й в модельному ряду автовиробника він розташовуватиметься нижче за RDX.
Як повідомляє Carscoops, з погляду дизайну, модель нагадує зменшений MDX. Автівка має 4719 мм у довжину, 1841 мм у ширину та 1621 мм у висоту з колісною базою 2654 мм. Це означає, що кросовер конкуруватиме з Lexus NX й Cadillac XT4 і є дещо більшим за свого брата Honda HR-V.
До слова, більшість елементів інтер'єру новинка запозичила саме у моделі від Honda, зокрема, інформаційно-розважальний дисплей, кермо, циферблати клімат-контролю та навіть важіль перемикання передач. Водночас нові вентиляційні отвори та цифрова панель приладів були запозичені в Acura Integra.
Є три рівні комплектації, причому базовий варіант A-Spec має розсувний панорамний люк, передні сидіння з вентиляцією та електрорегулюванням у 4 напрямках, USB-порти на задніх сидіннях і кермо з плоским дном. Версія A-Spec із розширеним пакетом має вбудовану інформаційно-розважальну систему Google й Alexa та звукову систему Bang & Olufsen із 15 динаміками.
Покупці також отримають додаткові можливості регулювання сидінь завдяки кріслам з електроприводом, які регулюються у 18 напрямках, передні й задні датчики паркування, склоочисники із датчиком дощу та систему камер 360 градусів.
Більшість інших речей є стандартними для всього асортименту. Їх перелік містить бездротовий зв'язок Apple CarPlay та Android Auto, бездротову зарядку телефону, можливість точки доступу Wi-Fi, двері багажника з електроприводом і десять подушок безпеки. Увагу водія привертають 10,2-дюймовий екран цифрової панелі приладів, тоді як інформаційно-розважальна система керується за допомогою 9-дюймового екрану.
ADX поділяє основу з Integra та Honda HR-V й запозичив двигун Integra/Civic. Це означає, що кросовер оснащено 1,5-літровим чотирициліндровим двигуном, що видає 203 к.с. й 260 Нм крутного моменту, який поєднується з CVT. Він передає крутний момент на передні колеса. Повний привід буде доступний як опція.
Acura вирішила бути достатньо розпливчастою щодо структури ціноутворення на ADX, але запевняє, що рекомендована роздрібна вартість стартуватиме приблизно в середині 30 000 доларів. Старт виробництва почнеться найближчим часом, а автомобілі надійдуть до дилерських центрів на початку наступного року.