Рестайлінговий Audi SQ8 обійшов за потужністю топовий RS Q8 performance. Пакет доопрацювань від ABT Sportsline піднімає віддачу двигуна V8 4.0 до 700 кінських сил і 870 Нм крутильного моменту, додає 23-дюймові колеса і новий «кавовий» режим пневмопідвіски, в якому припаркований кросовер, або той, що рухається зі швидкістю не більш як п'ять кілометрів на годину, притискається до асфальту ще на 10 міліметрів.
Одним із перших, хто запропонував пакет доопрацювань для рестайлінгового Audi SQ8, стало ательє ABT Sportsline, яке зняло з 4,0-літрового бітурбомотора кросовера 650 кінських сил. Новий апгрейд пропонує ще сильніше обійти за віддачею топовий RS Q8 performance (640 к.с., 870 Нм) плюс відкриває доступ до нових режимів роботи штатної пневмопідвіски.
Завдяки блоку управління ABT Power R і інтеркулеру потужність «вісімки» збільшено до 700 сил і 870 Нм. Заниженням дорожнього просвіту в стандартних режимах завідує контролер ABT Level Control, але при цьому свою функціональність зберігають і ліфт, і профіль Offroad. З налаштуваннями Comfort кросовер від ABT буде нижчим за звичайний на 25 міліметрів, Dynamic - ще на 15. На додаткові 10 міліметрів машина присідає при виборі Coffee Mode, що працює на швидкостях до 5 кілометрів на годину.
Крім змін у двигуні та підвісці, для Audi SQ8 запропонують нові аеродинамічні елементи, колеса діаметром 23 дюйми, збільшені наконечники вихлопу і дещо на дрібниці. Обійдеться все це в 34 900 євро, куди не входить установка і отримання схвалення від Німецького агентства технічної інспекції та сертифікації (TUV). Зрозуміло, сюди ще потрібно приплюсувати вартість машини - мінімум 119 500 євро.