Сервісні станції JLR (Jaguar Land Rover) перебувають на «межі можливостей» через глобальний дефіцит запчастин, і компанія вичерпала свій парк підмінних автомобілів у Великобританії, повідомляє журналу Car Dealer Magazine.
За даними галузевого видання, близько 10 000 автомобілів клієнтів по всій Великобританії чекають на запчастини. Близько 5000 стоять на узбіччі дилерских центрів. Ця новина надійшла від директора з обслуговування клієнтів у Великобританії Ендрю Вулліскрофта, який виступав перед дилерами в Британському моторному музеї під час мережевого саміту на початку цього місяця.
Перебої з запчастинами виникли на новому заводі в Mercia Park.
«Мерсія є вузьким місцем, і у нас накопичилося багато замовлень», - сказав Вулліскрофт на саміті. - «Ми відстаємо у виконанні замовлень. Станом на сьогодні у нас 80 вантажівок чекають на розвантаження. У нас є відставання в пакуванні, оскільки ці деталі розпаковуються і пакуються на складі».
У заяві компанії JLR зазначено: «В зв'язку з виконанням зобов'язань досягти нульового рівня викидів вуглецю в нашому ланцюжку поставок, продукції та операціях до 2039 року, ми впорядковуємо розподіл запчастин з декількох місць до одного глобального суперцентру».
«Цей перехід, на жаль, спричинив деякі тимчасові затримки в доставці запчастин нашим роздрібним торговцям. Ми тісно співпрацюємо з нашим партнером з дистрибуції, компанією Unipart, щоб швидко вирішити цю проблему та забезпечити якнайшвидше повернення до нормального рівня обслуговування наших клієнтів».
Wooliscroft назвав ситуацію «неприйнятною» і заявив, що вона «майже зупинила роботу СТО». JLR очікує, що пройде ще шість тижнів, перш ніж проблеми почнуть вирішуватися.
«У нас закінчилися підмінні автомобілі, і у нас закінчилося місце для паркування автомобілів, які чекають на запчастини», - сказав Вуліскрофт.
Деякі лідери франшиз і дилерські центри також висловили занепокоєння на саміті мережі, заявивши, що проблеми тривають вже кілька місяців і що багато клієнтів «незадоволені» ситуацією.
Вулліскрофт також заявив на саміті, що JLR «кидає всі сили» на вирішення проблеми, а ринок Великої Британії є «пріоритетом номер один».
Наразі незрозуміло, чи інші міжнародні ринки зазнали подібного впливу.